Saturday, March 26, 2011

saya ada date!!!!


salam hari sabtu,   




boley ke aku nak masuk kategori kat atas tuh?kehkehkeh. Dah nak jadi mak orang dah still perasan anak dara. Mwahahaha. Lantaklahnyah. Umur still muda. Apedehal. Janji tak buat perkara yang bukan-bukan. Kan? haha. mak buyung masih tak sedar diri. perut dah boyot tapi still nak action macam anak dara. ngahahaha. hari ni mood happy. Sebab esok aku ada date dengan my besties, farah, izyan and azai. sudah agak lama tak jumpa diorang. Kebetulan cik farah balik Malaysia for study leave. even tak lama *just 2 weeks only* so, kene lah gunakan masa yang ada dengan sebaik2 nya. diz time memang weols plan baek punyor sebab last time farah balik tak dapat pon jumpa dia. And farah merajuk sebab masing2 tak pedulikan dia sebab sibuk dengan hal masing2. 

and aku pulak, even dekat dengan azai and izyan tapi sangat2 jarang dapat jumpa. macam aku every weekend mesti ada program. azai pulak sibuk dengan family dia, tolong parents dia. and izyan pulak sejak dia further study dekat penang lagilah susah nak jumpa dia even dia selalu balik seremban. Huhu. so, esok nak dating dekat Mid Valley. At first izyan nak suggest g Sunway Pyramid tapi aku tanak sebab leceh nak suh enchek suami hantar sampai ke sana. Better aku g Mid kan?public transport pon senang *ececey..hari tuh cakap tanak naik tren dah* haha. 


from left: me, farah, azai and izyan. miss 'em a lots!!! zillions of kisses for 'em!!!


p/s: kejap lagi nak g amek cupcakes dari kakak Ratu Kek. yeay!!!

6 comments:

  1. wah best dpt kumpul dengan kawan2..jeles sbb sy sorg jer jauh.kwn2 smua kt penang..sob..sob..

    ReplyDelete
  2. @Puan Kutu
    la..yeker?cian puan kutu..xpe..janji family dekat..hehe..

    ReplyDelete
  3. selagi belum jadi mak orang, boleh lagi kalau nak pakai perkataan girl.. :)

    dah lama tak berkumpul dgn kawan2...hmmm

    ReplyDelete
  4. belle, stok nike rompers untuk assorted design dan colour akan sampai minggu depan. kalau berminat, boleh bagitau nak size apa. 0-3 /6-9m? tq ;)

    ReplyDelete
  5. @MataHati @ MH
    haha..beselah 2..mak buyung yang tak sedar diri..hehe..

    ReplyDelete

No anonymous allowed here!!!

~~To Exchange Link Please Leave Your Links Here~~