Wednesday, May 4, 2011

apepontabuleyh!!!

salam readers, 
hmmm…ikot hati rasa macam nak delete je dah blog nie. Sebab aku tahu lepas ni confirm aku takde masa nak mengadap blog ni lagi dah. 

antara reasonnya: 

1) lepas nie dah ade baby..weeee..so, masa aku pasti akan lebih banyak dihabiskan with si kechik yang bakal jumpa dunia nih;

2) sebab lepas aku habis berpantang terus masok projek baru. And of course kalau projek baru dah masok confirm akan busy dengan tender, BQ, subcont yang bermacam2 kerenah, buat interim payment and etc. 

3) oleh sebab dah ade baby and projek baru, masa tuh confirm takkan mengizinkan aku update blog. Kalau dulu balik keje waktu malam2 sambil nonton tv with enchek suami mesti aku sempat update blog. Esok2 sempat ker? Tah-tah balik keje pon dah malam and maybe dah tak folo waktu office hours dah. masuk kol 8am balik pon pukul 8pm. mane lah tau kan. projek baru start. ikot experience staff sini yang join masa awal2 projek Lekas ni dulu pon diorang cakap macam tuh. Konon eh sobab dah keje berlambak dekat office. huhu. macam sekarang boley la nak tunggang terbalik kat office sebab tengah takde keje. esok lusa dapat ke waktu free macam nie?huhu.


tapi tak kesahlah janji semua berjalan lancar and dipermudahkanNya. heee~~oleh sebab dah almost one month aku deactivate account blog aku, so, dah banyak la entry aku tertinggal nak share dekat sini. Huhu. Walaupon dalam hati kata.."emm,jap g nak activate lah balik account blog".. tapi bila dah bukak internet, benda lain pulak yang aku buat. keh3. oke, last 3 weeks enchek suami dengan gagahnya dah tolong aku buat benda yang aku paling nyampah sekali nak buat. "Dealing with the goverment servant" bukan nak cakap ape la, tapi kadang2 sakit jugak hati bile deals dengan orang gomen nih walaupon dalam family aku ade goverment servant. kihkihkih. tapi tuh cite laen. tapi malas lah aku nak membebel panjang2 kat sini pasal government servant nih sebabnya ape yang aku nak dah dapat.


Heeee~~apebondo eh yang aku dah dapat? Ngeeee~~aku dah dapat booking untuk bersalin di Hospital Putrajaya. Eventho, time tuh dah give up jugak lah nak pergi booking tapi sebab enchek suami NAK SANGAT anak dia jadi orang kay el sebab dia pon lahir dekat kay el so, terpaksalah enchek suami bersusah payah pergi booking di Hospital Putrajaya. aku yang tengah takde hati time tuh boley pulak cakap bersalin je la kat mane2 asalkan selamat. huhu. memang really give up time tuh. tapi bila dah dapat booking takdela pale ni pikir nak bersalin kat mana dah lepas nih. hehe. 


p/s: tak sabar nak tunggu baby keluar. ade 5 minggu lagi.hiks!!!



No comments:

Post a Comment

No anonymous allowed here!!!

~~To Exchange Link Please Leave Your Links Here~~